05:32 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وام بانکی

مبلغ و تضمین‌های وام کرونا ویژه گردشگری اعلام شد
نماد برتر- به دنبال تصویب تسهیلات جدید حمایت از گردشگری از مبلغ ۱۶ تا ۹۰۰ میلیون تومان، معاون گردشگری مبلغ وام هر یک از گروه‌های شغلی گردشگری و تضمین‌ها و وثیقه‌های مورد نیاز برای دریافت این وام را اعلام کرد.
رونمایی از اولین واحدهای مسکن ملی پرند + تصاویر
نماد برتر- نخستین واحدهای طرح اقدام ملی مسکن به تعداد ۱۱۶۰ واحد در شهر جدید پرند در شرایطی افتتاح شد که مدیرعامل عمران پرند می گوید این واحدها از کیفیت و نمای بهتری نسبت به مسکن مهر برخوردار و حدود ۱۵ متر بزرگتر است.
جزئیات وام جدید کرونا
نماد برتر- معاون گردشگری از ابلاغ دستورالعمل تسهیلات جدید بانکی برای جبران خسارت کرونا ویژه بخش گردشگری که به تازگی مصوبه ستاد کرونا را دریافت کرده است خبر داد و جزئیات بیشتر آن را تشریح کرد.
مسکن ملی متری ۲.۷ میلیون تومان
نماد برتر- بر اساس هزینه های سه ماهه دوم سال جاری میانگین قیمت هر متر مربع مسکن ملی ۲.۷ میلیون تومان درنظر گرفته شده که به استان‌ها ابلاغ شده است.
افراد حقیقی هم میتوانند مسکن ملی بسازند؟
نماد برتر- متقاضیانی که قصد دارند در قالب طرح اقدام ملی مسکن ساخت و ساز کنند اگر شرایط پنج گانه این طرح از جمله سبز بودن فرم «ج» را داشته باشند می‌توانند به شکل گروهی تقاضای دریافت زمین دولتی بدهند و با استفاده از آورده خود و وام حداکثر ۱۰۰ میلیون تومانی ۱۸ درصد صاحبخانه شوند.
نیروی تازه در رگ های تولید این شرکت
نماد برتر- شرکت نیرو ترانس در نظر دارد جهت خرید مواد اولیه از دو محل دست به تامین نقدینگی بزند.
«فباهنر» و افزایش سرمایه 133 درصدی
نماد برتر- «فباهنر» اعلام کرده برنامه افزایش سرمایه 1500 میلیارد ریالی را به جریان انداخته است.
سهم آورده متقاضیان مسکن مهر پرند از سوی دولت پرداخت می‌شود
نماد برتر- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: سهم آورده متقاضیان در مسکن مهر پرند به نیابت از متقاضی از سوی شرکت عمران این شهر پرداخت خواهد شد.
بوتانی ها سود سازی کردند!
نماد برتر- صنعت لوازم خانگی در سال اخیر افزایش نرخ بالایی را تجربه کرد اما؛ در سال جاری شیوع کروناویروس بازار فروش آن ها را بر هم زد.
برق در عسلویه سود ساخت
نماد برتر - در حالی که پس از چندین سال شرکت های تولیدکننده برق نیز مجوز افزایش نرخ را گرفتند اما؛ «بمپنا» اذعان داشته شرایط به گونه‌ای است که نرخ های فروش کمتر از سقف ابلاغی خواهد بود.
شغل‌های خانگی پولساز را بشناسید
پایگاه خبری راد: برای شاغل شدن لازم نیست حتما تخصص داشته باشید. می‌توانید از قابلیتها و هنرهایتان در خانه استفاده کنید و با اندکی خلاقیت و نوآوری برای خودتان پول درآورید.
نقدینگی بانکها صرف ساخت مال‌ها و برج‌های عاج می‌شود!
پایگاه خبری راد: رئیس مجمع کارآفرینان ایران از رشد نقدینگی کشور نسبت به ۱۰ سال گذشته خبر داد و گفت: با وجود آن که بسیاری از کشورها رشد نقدینگی را تجربه کردند اما به دلیل آن که نقدینگی‌هایشان را در بخشهای مولد و اشتغال هزینه کردند هیچگاه با تورم فزاینده و افسارگسیخته مواجه نشدند.
حداکثر پاداش پایان خدمت در سال ۹۸، معادل ۷ برابر حداقل حقوق و مزایا تعیین شد
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۸ از مصوبه این کمیسیون برای تعیین پاداش پایان خدمت مقامات، رؤسا و مدیران دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت که این مبلغ حداکثر معادل ۷ برابر حداقل حقوق و مزایا در ازای هر سال خواهد بود.
 برای بودجه ریزی واقعی نیازمند امنیت اقتصادی هستیم
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه برای بودجه واقعی نیازمند امنیت اقتصادی هستیم، گفت: امنیت اقتصادی به معنای ثبات نرخ ارز در جامعه است. امنیت اقتصادی یعنی عدم اخذ رشوه و عدم وجود ربا در جامعه، ما امنیت اقتصادی نداریم.
۱۰۰درصد اسکان دانشجویان دختر در خوابگاه‌ها را پوشش دادیم
پایگاه خبری راد: معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به پوشش ۱۰۰ درصدی اسکان دانشجویان دختر در خوابگاه‌های دانشجویی گفت: تنها ۶۷ نفر از دانشجویان پسر مشکل اسکان دارند که اسکان آنها به زودی مرتفع می‌شود.